Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Britta Hammarström - 30 maj 2011 16:22

..som väntans tider....

Jag "roar "mig med att städa huset, tvätta, rensa rabatter och klippa gräs.

Vännerna tycker att jag är sååå himla tråkig. En vända på morgonen och en på eftermiddagen, bara 15 min vardera. Ida behöver ju röra på sig, men ska inte gå några längre promenader. Från och med i morgon får det bara bli trädgården.Tur att vädret är så hyfsat, dörren står öppen hela dagarna så de kan gå ut och in som de vill. Rätt som det är tar sig Ida och Skrållan en lekvända på tomten, eller dom  två och Hippie.

Jag tar en och en och "gör lite saker" utanför tomten också - ja ja,så får det vara ett tag framöver. Britta kommer på torsdag eller fredag, på torsdag är det 59:e dygnet, efter det kan det ske när som helst. Kanske före också.....

När Idas matte är här kan jag dra till skogs en stund med övriga gänget.


Ida är pigg och glad, äter med hyfsat bra aptit, lägger sig gärna med magen i vädret och vill ha lite "magmassage".

Så här ser valpmagen ut i dag

  

Det är så mysigt att sitta bredvid Ida, lägga handen på den varma magen och känna hur det bonkar och rör sig där inne.

Och så rätt som det är, far en isande rysning genom en - tänk om det inte går bra.....

Nähä, så får man inte tänka.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards