Alla inlägg den 11 december 2010

Av Britta Hammarström - 11 december 2010 17:56

 ..och i morgon är det 3:e adventssöndagen. Har försökt ladda ner en animerad adventstake, men det kunde

jag inte   får klura lite mer på den detaljen.

Promenad på Myra-åsen på förmiddagen. Precis när vi skulle kliva iväg kom tre bilar till och ut strömmade diverse medlemmar i Vällingby BK - kul att träffas! De skulle träna lite sök och fick tips om var vi brukar vara.

Jag är inte riktigt nöjd med Bittes bakben.....

Förmodligen inte hon heller - jag ser att hon belastar inte benet riktigt. Ingen hälta, men hon kliver inte ner med tassen som hon ska. I morgon är sista dagen med Rimadyl.....

Njaaee, jag ringer nog Albano på måndag, så får en ortoped ta en ordentlig titt och eventuellt röntga benet.


Annars är det lite förberedelser inför monterbyggandet på fredag - vi är sååå spända på hur den blir i år.

Julkortsskrivandet är avklarat, de sista går i brevlådan i morgon. Jag är kanske fånig, men tycker fortfarande att det är roligt att göra och skicka julkort. Visst, en del mailas, men långt ifrån alla.


Grabbarna Feldt var hos Åsa på Färingsö en vecka nyligen, när matte och husse var ute och flaxade.

Åsa + familj gillar "korvarna" som de heter där  , inga problem att ha dem och de går fint ihop med katter och Åsas två aussies.

Matte Birgitta och jag fick lite bilder  som Åsa tagit av grabbarna.


Old gentleman Valle


Hans son Ruben

 

och sonson Alex


Tre generationer på herrsidan

och här är tre på damsidan

   


Nu ska jag gå ner och fortsätta titta på Narnia, har ju sett den ett antal gånger, gör inget om man missar lite.

Och sedan är det Beethoven - ni vet den dreglande S:t Bernharden - de går omlott en halvtimme men det får man stå ut med.         

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards