Alla inlägg den 8 december 2010

Av Britta Hammarström - 8 december 2010 19:17

...var hade damerna tänkt att jag skulle få sova  

Så här såg det ut i mitt sovrum i går kväll, när jag kom från badrummet...

Efter lite omstuvning så fick även jag plats - tackar ödmjukast   



Under TV-tittande tidigare på kvällen, hade jag Skrållan fastlimmad på mig i soffan.

"Är det ok om jag har huvudet på din mage, gammelmatte"??

"Jodå, Skrållan lilla, den räcker till många små västgötar om så skulle vara "


Bara de fyra vännerna och jag i den vackra, tysta skogen i dag - underbart!



Tjohiii!!!

 


Mamma Bitte spanar...



"Då spanar jag också" ser Skrållan ut att tänka - fast hon  vet inte på vad....

  


Stina: "Och det här är alltså min pinne - comprende"? 

Bitte: "Jajamensan morsan, har inte en tanke på att försöka sno....ähhh....menar, visst mamma lilla, bara din pinne"!

               

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards