Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Kall lördag

Av Britta Hammarström - 30 januari 2010 13:20

-21,5 i morse.....

Funderade på var vi skulle gå - bestämde att vi åker upp till sandudden och går i skogen där - brukar alltid vara upptrampat.


Satt emellertid ett bra tag och drack kaffe samt ägnade mig åt korsordet i DN.

Vännerna började så smått förtvivla...


Va´troru´? Blir det nån´promenad....?


Kolla! Nu är hon på G!!!


Ohoj! Vakna Hippie - hon rör på sig!!


Okej - ska bara stretcha lite....


Ett ögonblick! Jag skall bara kolla......

Nosen ok!


Öronen...nåja...får duga...


Och så gick vi ut i den isande kalla men ack så vackra vinterdagen.


Fint ska det vara!

Kom på att jag hade en fuskpäls hängande (har säkert hängt i garderoben i 5 år). Tog på mig den en gång och när jag skrattat färdigt åkte den in i garderoben igen.....

Vännerna uppskattar storligen att ha den i buren   

                       

 
 
Ingen bild

Kari

30 januari 2010 16:55

Tänker på dig imrgon och håller tummarna.

 
Ingen bild

Karin med Y, D och A

30 januari 2010 16:58

Tyvärr såg jag när det förra meddelandet gick iväg att signauren blev fel. Jag har förlagt min glasögon. Det var vi som önskade dig lycka till.

 
Britta

Britta

30 januari 2010 17:29

Tack Karin!
Det känns bra!

http://www.oxberget.se

 
Cissi

Cissi

30 januari 2010 22:03

Det översta kortet är ju bara så gulligt :-)

Lycka till i morgon!!

http://www.tripora.se

 
Britta

Britta

30 januari 2010 22:16

Hej Cissi!
Jo småbrudarna vill gärna ha kroppskontakt :0)
Ofta ligger alla tre i samma Bia-bädd.
När det är natti-natti så ligger vi i en salig röra i sängen !
Inte lätt att ändra ställning kan jag säga :0)

http://www.oxberget.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

30 januari 2010 22:28

God kväll Britta!!!
Lycka till i morgon du och Hippie. Jag håller både tassar och min magiska svans för er. Sov sött så ni e på topp i morgon.
Kram från Snygg-Göte med familj!!!

http://colliepojken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britta Hammarström - 15 november 2012 18:50

I går var det glad familjeträff på Skytteholms golfbana - västgötaspetsfamiljeträff! 8 götar och en collie flängde runt och hade kul. Mina tre - Stina,Bitte, Skrållan och Hippie förståss- och så matte Birgitta och grabbarna Feldt-von Otter, Valle (...

Av Britta Hammarström - 6 oktober 2012 17:26

.....efter mycket funderande har min lilla hjärna kommit fram till detta:   Jag har bloggat sedan 2007, snart 6 år. Jag tänker inte ta bort bloggen - förutsatt att inte själva sajten tänker lägga av. Har haft lite tankar på att flytta den till ...

Av Britta Hammarström - 28 september 2012 20:14

.....bara lite "snapshots" från dagens eftermiddagspromenad i Myra. Lite gråmulet, men ändå en vacker och framför allt fridfull prommis.   Ormbunkar är vackra även när di är vissna.         Collie...      Bitvis ganska brant ......

Av Britta Hammarström - 26 september 2012 20:54

I dag åt vi lunch hos Ida med matte, i Järfälla. (Ida = dotter till Bitte och mamma till "mina" valpar från förra sommaren). Idas matte Britta Asp har stor del i den kullen, hon "lånade ut" Ida och ställde upp alldeles otroligt fint under hela tiden,...

Av Britta Hammarström - 24 september 2012 18:15

...att fullkomligt bombardera oss med sin fantastiska färgprakt - liksom för att mildra det bistra och ofrånkomliga faktum vi står inför  - nämligen  att nu är " de långa kalsongernas natt " väldigt nära...   Mina dahlior går nu på 10:e året. Blo...

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards