Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Britta Hammarström - 28 januari 2010 17:55

..nu har det snöat oavbrutet sedan i går morse! Mandrom är totalt sönderskottad, trots att jag använder min braiga "bredskyffel" och inte behöver lyfta annat än när jag skall vräka av snön - men det är ju sådana mängder som kommit

Insåg att jag även måste göra en insats på goda vännernas  tomt - dom smartingarna har avvikit till Canary Islands i två veckor....

Började stönande skotta fram deras garageinfart - som är väldigt bred - då kom snäll granne, ryckte in och hjälpte till! Nu ser det faktiskt ut som om någon bor där.


Asså - jag är säääker på att det fanns en trappa här i går....


Jösses flickor! Kom så letar vi reda på stigen!

Det är märkligt! Det utbreder sig ett vitt hav på fältet, finns inte en möjlighet att veta var stigarna går, jag försöker träffa rätt, men kan lika gärna stå till knäna i snö rätt som det är och ha missat den underliggande stigen med en meter - men inte vännerna!



...fast jobbigt är det....



Rackarns! Jag tror jag har kört fast!


Kom igen matte! Här är det!



Yeess! Vad var det vi sa!!!   Kom igen nu!

                 

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards