Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Britta Hammarström - 6 maj 2009 16:42

...på vårens valpkurs i dag - jag kommer att sakna detta trevliga gäng, men vi träffas förhoppningsvis ändå på klubben.

Det låter som om de flesta tänker fortsätta med andra kurser.

Som vanligt kommer frågan "vilken kurs skall du ha i höst, kan inte du ha en fortsättningskurs"?

Det är väldigt snällt och känns bra att deltagarna kan tänka sig att fortsätta för samma instruktör, men jag tycker att det är bättre om de byter, får nya impulser och nya tips.


Dessutom har jag haft min beskärda del av kurser sedan 1984 - jag är fullständigt nöjd med att ha en valpkurs per termin, inte mer!

Jätteskönt också att ha kompisen Birgitta med som hjälp och stöd på valpkurserna - vi kan varandra :0)


Sista timmen blev det mycket snack i stugan, om hunden och lagen, om fortsättningskurser, trevliga hundberättelser mm mm.

När vi kom ut var det plötsligt iskallt och tunga gråa moln fyllde himlen - när vi gick in var det fortfarande lite sol och varmt.

Hallå där uppe i klimatet - april är över - nu vill vi ha lite ordning på torpet :0)


Och NÄR kommer den där utlovade promenaden att inträffa.....


                                              Äntligen!


Hippie och Stina kånkar pinne


Pinnen kasserades - Hippie hittade en plastsäck i stället - Bitte vill gärna bistå i bärandet


Undrar om det är något i den?

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards