Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Surprise!!!!

Av Britta Hammarström - 10 augusti 2009 17:32

Hämtade in posten, där var ett kuvert och på utsidan stod det "Grattis till din vinst Britta" - mutter, mutter, mer förb....reklam.....

Men jag vände ändå på kuvertet och där stod det Postkodlotteriet -hmmm...

Jag har ju en lott i Postkodlotteriet, sedan länge, har faktiskt glömt bort den.

Tyckte att jag kunde vara med i ett lotteri och här går ju stålarna till rätt vettiga saker - utöver vinsterna :0)


Och lo and behold! Jag hade vunnit 1000 spänn!

Oj,oj,oj - vad skall jag nu göra? Köpa ny bil? Åka på en kryssning? Renovera även övervåningen? Tihi...

Nej, jag skall åka till Gustavshill i morgon och köpa lite blomster -även om man pröjsat in för lotterna så är det här lite bonuspenningar - kul!


I dag började valpkursen. Som vanligt ett glatt gäng valpar och -ägare.

En pumi, en rottis, en bouvier, en mini-aussie (jo dom har kommit hit nu också, jag såg dem i USA för 4 år sedan),en dvärgschnauzer svart och silver,en boxer (tjooosan vad den tyckte livet var kul:0) och en lagotto - riktigt blandad kompott.

Vi kunde inte göra så mycket, det var för varmt, men lite lätta övningar blev det och så avslutade vi med ett litet besök på agilitybanan och prövade på tunnlarna - alla gick igenom.


Titta vilken mysig väska jag fick av Chris!

 
 
Anna

Anna

10 augusti 2009 17:49

Nice - fick jag också i våras, inte fel med liten extra peng. Annars kan man göra som jag när jag storstädade mitt skrivbord idag och hittade 500 kr jag fått av föräldrarna i julas. Den som spar han har typ ;)

http://www.freewebs.com/stubbochsvans

 
Solan

Solan

10 augusti 2009 19:47

Grattis till vinsten, även om den kunde varit större! men man skall vara glad för det lilla sägerman ju. Så därför köp nått du gillar och njut!!

http://superninja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Britta

10 augusti 2009 20:18

Just det Solan - blommor blir det :0)

Anna! Måste genast städa skrivbordet....

 
Cissi

Cissi

11 augusti 2009 08:17

Oj vad mycket det fanns att läsa här efter drygt en veckas frånvaro.

Tänkte på det där med hörseln och åldrandet - i vissa lägen kan det nog finnas fördelar att inte höra så bra. Tänkte på det när vi var i Upplands Väsby och sov för öppet fönster, hade varit skönt att slippa höra allt trafikbrus ;-)

GRATTIS till vinsten! Jag har också en lott så nu hoppas jag att det dyker upp ett så trevligt brev här också någon gång :-)

Åh en pumi på kursen - KUL! Undrar om den är lika tokig som Elton var i dne åldern - hur mycket energi som helst och alltid positiv till att vi gjorde.

Ha en fortsatt bra sensommar!

http://www.tripora.se

 
Ingen bild

Britta

11 augusti 2009 08:33

Cissi!
Hoppas "frånvaron" i övrigt var trevlig :0)

Jo den här lille pumin är väldigt trevlig, glad och framåt. Matte har haft ett antal hundar innan, varit med i klubben sedan hundungdomstiden och jobbar jättebra med honom. Han har rätt bra lungor :0) - men hon jobbar på det också ;)

 
Annethe

Annethe

12 augusti 2009 10:35

Jag vann 300 kr månaden efter jag "gick med i rörelsen", kan undra om det var lite lockbete...glad blev i allafall.
Käck väska du fick,kanske lite inspiration för SKV:s shop?..



http://www.lejondalenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Britta Hammarström - 15 november 2012 18:50

I går var det glad familjeträff på Skytteholms golfbana - västgötaspetsfamiljeträff! 8 götar och en collie flängde runt och hade kul. Mina tre - Stina,Bitte, Skrållan och Hippie förståss- och så matte Birgitta och grabbarna Feldt-von Otter, Valle (...

Av Britta Hammarström - 6 oktober 2012 17:26

.....efter mycket funderande har min lilla hjärna kommit fram till detta:   Jag har bloggat sedan 2007, snart 6 år. Jag tänker inte ta bort bloggen - förutsatt att inte själva sajten tänker lägga av. Har haft lite tankar på att flytta den till ...

Av Britta Hammarström - 28 september 2012 20:14

.....bara lite "snapshots" från dagens eftermiddagspromenad i Myra. Lite gråmulet, men ändå en vacker och framför allt fridfull prommis.   Ormbunkar är vackra även när di är vissna.         Collie...      Bitvis ganska brant ......

Av Britta Hammarström - 26 september 2012 20:54

I dag åt vi lunch hos Ida med matte, i Järfälla. (Ida = dotter till Bitte och mamma till "mina" valpar från förra sommaren). Idas matte Britta Asp har stor del i den kullen, hon "lånade ut" Ida och ställde upp alldeles otroligt fint under hela tiden,...

Av Britta Hammarström - 24 september 2012 18:15

...att fullkomligt bombardera oss med sin fantastiska färgprakt - liksom för att mildra det bistra och ofrånkomliga faktum vi står inför  - nämligen  att nu är " de långa kalsongernas natt " väldigt nära...   Mina dahlior går nu på 10:e året. Blo...

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards