Alla inlägg den 14 november 2008

Av Britta Hammarström - 14 november 2008 17:01

Tocket väder!

Verkligen vidrigt!Precis som om vädergudarna gnuggar labbarna och säger "jojo, nu ska di få se på november -hähä".

Två relativt ordentliga prommisar har det i alla fall blivit - med efterföljande duschning och torkning, i övrigt blir det bara trädgården.


Får bli lite godisgömning  - gömmer i hela övervåningen så tar det ett tag innan de har hittat alla små, små bitar.

Känner att det är hög tid att börja med någon slags hjärngympa - det har verkligen legat i träda i bortåt tre veckor nu.

Så fort det slutar regna kan Stina och Hippie också få lite träning utanför tomten, Bitte får stå på "vänt" ett tag till.


Och så skall jag väl plåga er med lite fler valpbilder :0)

Nu händer det saker!


Kolla - jag kan stå - nästan.......


Små taffliga försök till lek kan man få se.


Mamma får höra en hemlis.


Väldigt poppis att sova på rygg.

Hmmm, nog dags för kloklippning igen.


Jag tog upp lilla fröken stubb på min säng för att få ett kort bara på henne - ha! Glöm det! Morsan kom direkt och la sig i :0)







Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards