Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Britta Hammarström - 22 mars 2012 17:32

våren...hur fantastisk som helst  


Små söta scillablomster kikar upp här och där.


Smultronplantorna är gallrade och rensade - milda makaroner så många nya plantor där fanns. Ska åka ut med en binge till Bettan och Olle i morgon.



Vårtrött Skrållan - alternativt - vad i hela friden drack du i går kväll.........

     


Rallylydnadsträning i strålande väder på torra appellplaner - men hujedamej så trött jag blev, totalt slut!!! 

Förkylningar som denna, slår knock-out på eventuell kondis direkt Nåja, den får väl byggas upp igen vad det lider.

Ska väl ändå försöka ta mig samman och bädda rent samt hänga tvätt. Mycket mer blir nog inte gjort i dag.

Vrider mina händer när jag ser hur fönstren ser ut.....

Och var f-n kommer dammet ifrån? Man dammar och dammsuger, vänder ryggen till en liten stund och nog fanken är det dammigt igen - och bilen.......dammsuger och våttorkar den inuti minst en gång i veckan - HAH! Ser ut som om den inte vore rengjord på den här sidan nyår. 

Nu är i alla fall sommardäcken på - skönt!


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards