Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Britta Hammarström - 16 mars 2012 17:15

förb.....     ...hemskt irriterad!

Är det fjärde eller femte gången som den förb...  nedrans förkylningen sätter igång igen   och samma visa varje gång! lite svid i halsen, man känner sig uschlig, lite rinn i näsan.....så håller det på en 3-4 dagar, försvinner och så.....

Blev grälad på av dsk Bettan - för att jag gått på gymet i veckan   det skulle jag alltså inte ha gjort.  Men asså, jag hade ju varit bra i flera daaaar...

Ett antal personer har det likadant som jag, går och drar med denna eländiga förkylning som aldrig vill ge sig. Och jag som tyckte att det kändes så himla hurtigt och bra att gå till gymet igen....

Sk....t  Skruttans också!

Jaja, jag får väl hålla mig lugn nästa vecka då......


Åker i alla fall till Sparrsätra i morgon, tillsammans med Britta och Ida - det får inte missas! Teoriomgång inför sommarens vallningskurs och så får vi träffa Sally! Britta och Ida är med som sällskapsdamer, det är jag och Skrållan som ska gå kurs.

Så det blir 5 hundar och 2 tanter i bilen   

Och jag som satsar på att sprida gödsel etc på söndag.....nähä........

Mmmmm...vi får väl se hur det blir med det.....kanske liiite i alla fall.....schhh! Inte tala om för Bettan!


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards