Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Britta Hammarström - 13 mars 2012 19:02

... d v s har återupptagit gym-besöken. Var riktigt svettigt i dag, märks att man inte varit där på ett par veckor. Hemma igen blev det ett gym-pass till - i trädgården, där vårstädningen fortskrider. Fastän man klipper och krattar på hösten, nog finns det en rackarns massa skräp att får bort på våren. I morgon skall pelargonjord, rhododendronjord och kosk-t inhandlas, plus lite vanlig gödning - typ blåkorn. Den strör jag där hundarna kan komma åt - ko-diton läggs i häcken, där de inte kommer åt den - sitter fårstängsel på insidan och jag lägger in den utifrån hihihi.....

Fast i år har jag bestämt att hallonen ska få lite kodynga också plus en krusbärsbuske - blir till att hägna in......


Satte mig sedan med en kopp kaffe och Hundsport på baksidan - fullkomligt sagolikt väder! Vännerna höll i gång och fick mig att fnissa, mest hela tiden  



Så här går det när man lämnar bottenskyla i kaffekoppen - Bittes favve, kaffe med mycket mjölk! Oj, vilken tunga!

     


Hallå, mamma! Vad gör du? Får jag prova...

   


Tja, det var väl så däääär....

 


Ähh, kom och lek med mig i stället!

 



Jaha, där blev man av med den....  






Stina gör som vanligt...

 


sitt bästa... 





för att mörda.... 





prylen....

 


Lite tarvligt tycker jag - det var faktiskt jag som hade den först!!!

 



Aaamen Hippie, vi kan leka med dig...  




 


Jaaaaa!




 


Kull! Du har den Skrållan!





Kolla! Jag är lika hög som du!

   


Inte nu längre...hihihi.....




 


Men hörru - vad i hela friden har du ätit.......



 


Wow! Vi är impade - vilket snyggt skutt Skrållan!


 


Jaha, så där mysigt hade vi det       

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards