Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Britta Hammarström - 17 juli 2011 20:49



Inget revolutionerande har hänt i dag. Söndagen har förflutit i lugn takt - jag har (som vanligt) fungerat som servicepersonal åt stora och små hundar   och dessemellan varit servicepersonal åt mitt hus och min trädgård.



Mamma Ida börjar nu mer och mer ägna sig åt rollen som uppfostrare och den som visar barnen hur det går till i världen.

 


Mys och gull är det också

 


Hmmm, nu måste jag nog säga till snart - att dom inte kan lära sig att låta bli min svans!!

 


Puss mamma - sov gott!


Och det gjorde hon....

   



Jag gör som min mamma, preciiis som min mamma!


Ungdj.....  harrk... Birk lille, vill du vara VÄNLIG OCH SLÄPPA MIN SVANS!

   


Aptiten är det inget fel på - Ida väntar alltid ivrigt på att få slicka deras skålar, men si där finns inte en smula kvar!

   


Tunneln är alldeles kolossalt rolig!

   



Jädrans bra stubbe att stretcha på, när man lubbat runt ett tag!

   


Jaha, och så kommer mormor - bäst man fjäskar lite....

 


Näee... vi stannar här, annars blir man bara generaltvättad av mormor!

 

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards