Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Britta Hammarström - 11 juli 2011 19:41

Svårt att fatta, men så är det!

Avmaskningen var ingen hit den här gången - nu är de ju så mycket mer medvetna än förra gången. Men kletet försvann ner, efter lite blääande och gläääande.


I dag har vi haft flera besök, kompisarna Anneli och Britt-Marie (har 2 collie) visitar Helgö och kom och gullade med bebbarna.Så kom Gunhilds nya matte och umgicks med sin lilla flicka - och de andra förstås. Gunhild ska heta Gullan, så det har jag börjat kalla henne. Hildur ska bli en  Nenya, och det tränar vi också på. Nenyas nya husse Mathias kommer på torsdag för nytt besök.




NNNNGGGAAAAHHHH.... Jag SKA klara att komma upp på den här grejen - snart!

 


..och då förstår du lille Ragnar, morrade jag rent hiskeligt åt vargen och den blev så rädd

att den bara flög iväg in i skogen och försvann!

Nähääää....

Jorå, det är dagsens sanning Ragnar!

   


Kolla här, vilken lattjo liten pryl som dykt upp uti vår hage! 

 


Väldigt duktigt av dig lilla vän, att döda den farliga ormen!

Visst mamma! Och jag gjorde det alldeles själv!

   


Ganska mysigt att umgås med sina barn och inte bara vara matautomat - vet inte riktigt vad det hålls på med till vänster där, men jag låtsas inte om det.....

 


Mamma är så stolt över sina barn!

 


Men jag är alldeles kolossalt glad över att ni bara är fem stycken! En vecka till tänker jag stå ut - INTE MER!

 

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards