Alla inlägg den 23 april 2011

Av Britta Hammarström - 23 april 2011 18:10



Nu har man käkat ägg   och diverse annat.

Familjen strömmade in vid 12-blecket och vi åt en trevlig påsklunch ute. Vädret är ju...ja bara så...helt underbart!

Härligt att sitta ute och äta - dessutom var det rätt bra, ur bacillsynpunkt så att säga. Min förkylning blev verkligen grandios - här talar vi Alvedon, näsdroppar och rätt mycket vilja, för att hålla sig på benen - attans också! Men jag lyckades fixa käket - många handtvättar blev det.....

Och lunchen blev som sagt väldigt trivsam. Tur att vännerna kan vara ute hela tiden, jag släpade mig runt fältet med dem en kvart i morse, för en stund sedan gick vi utanför tomten och jag kastade ut godis på ett stort område - blev lite näsarbete i alla fall - that's it i dag - orkar bara inte tänka på promenad. När Bettan, Olle, Janne, Pernilla och Eli åkt hem, fick vännerna mat och jag däckade på sängen, sov i nästan två timmar.

Lisa och Sam är med sin mamma hos mormor och morfar, vi får ses en annan dag.


Den här vackra buketten...

 


..och den här balla påskhönan fick jag, tack tack!

 


Förhoppningsvis mår mandrom något bättre i morgon, så att vi kan dra till skogs ett tag.


Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards