Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Britta Hammarström - 26 februari 2011 16:04

Full aktivitet på klubben i dag. Rallylydnadskurs, diverse klubbmedlemmar som kom för att träna lydnad och så var vi sex stycken som tränade sök. Solen lyste och det var riktigt skönt, fram till 14-blecket, då gick solen hem och det börjar blåsa riktigt elakt. Vi var dock alla klara med både promenader, träning och lunch - bara att åka hem.

Skrållan var med i stugan under lunchen, det drällde in vuxna och barn, jättebra träning för S. som inte är så van vid barn. De tre barnen blev utrustade med lämpligt godis av sin mamma och S. tyckte att dom var sååå trevliga.

I kväll ska jag på dubbelt 60-årspartaj.

Ami och Håkan (kennel Tiebreak, som jag en gång köpte min älskade Rakel från)fyller båda två och har öppet hus - kul!


Fredagskvällen var lugn och stillsam.


Howdy! Här ligger vi och har det bra, morsan-matte kollar på På spåret - det är liksom heligt det se....


 


Skrållan ägnade sig tidigare åt ett redan väl avgnagt märgben - jag bara älskar di här bakbenen !

     



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards