Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Britta Hammarström - 3 februari 2011 13:29


...håller gärna ihop.

Stina,Bitte och Skrållan befinner sig oftast väldigt nära varandra. Hippie har inte alls samma behov av att "klumpa ihop sig". Hon ligger gärna i soffan eller ena biabädden, medan götarna helst "äro ett". Götarna kan gärna gå och lägga sig hos Hippie, men hon....tja...lite förnäm colliedam kan man väl få vara   

Nattetid vill dock alla fyra vara så nära varndra och mig som möjligt. Attans tur att man har en rejäl dubbelsäng.


Meeeeen! HUR länge ska vi behöva vänta på middagen?

Stina: Väck mig när människan börjar reagera...


Vakna Stina! Tror det börjar bli dags!



Aaahhh, middag och promenad - nu kan vi knoppa ett tag.

        


Åkte till klubben på förmiddagen. WOW! Parkeringen var den snyggaste skridskobana jag sett på länge, absolut spegelblank! Kopplade alla fyra och så tog vi oss försiktigt längs ena kanten ut på golfbanan. Ingen  rolig promenad, men de fick i alla fall springa och röra sig lite. Tog mig försiktigt från skridskobanan och åkte hem.

Ingen idé att åka dit igen på några dagar. En ljusglimt "promenadwise" finns det emellertid - snöbilarna har, sedan i går,  slutat åka på grusvägen - Jiiihhaa! Nu kan man i alla fall gå där.



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards