Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Britta Hammarström - 6 januari 2011 16:51

...nu är det inte roligt längre   

Har just avslutat det senaste skottningspasset för dagen - snöandet har avtagit...temporärt...

Gick en timslång promenad på förmiddagen, ner till sjön, på plogad grusväg, mer blir det inte i dag.

Vännerna var med när jag baxade snö på baksidan för ett par timmar sedan - det tog ett bra tag och dom fick lite underhållning   


      


Fick ett efterlängtat paket med posten häromdagen - en stövelknekt!

År efter år har jag knölat, muttrat och vrängt för att få av mig stövlar och kängor. Vet inte hur många gånger jag (mitt irriterade jag)sagt "tänk om jag hade en stövelknekt".

"Jaha - säger då mitt praktiska jag - varför ser du inte till att skaffa en då, jag bara frågar....."


Så till slut började jag leta på nätet och hittade rätt snart vad jag sökte - och nu har jag den - vilket lyft!



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards