Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Britta Hammarström - 3 maj 2010 19:09

I flera dagar har det varit trögt och seeegt att komma in på bloggplatsen - ibland har det inte gått alls.

Det här är tredje försöket i dag.

Men jag måste erkänna att den riktiga blogglusten inte riktigt infinner sig - det finns alldeles för mycket att göra utomhus!

I dag har jag texxempel grävt upp en tråkig rosenbuske,någon slags stammad sort med knappt synliga små blommor, som huserat på husets ena långsida.Busken har mest ägnat sig åt att skjuta en massa rotskott. Lagt ner ny jord och i stället planterat en clematis. Vi får se om den trivs, di kan ju vara lite kinkiga.


Stina mår fortsättningsvis bra, jag vågar knappt tänka på hur det ska bli när hon slutar med Zantac - om hon blir dålig igen....


Den här bilden fick jag från Bittebarnet Alex´matte.

Bildtexten löd : Spring för livet Alex!

Och nog ser det ut som om han gör det    men det handlar nog mest om tokspring med andra hundar.

  

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards