Alla inlägg den 2 april 2010

Av Britta Hammarström - 2 april 2010 19:20


Det är säkert matte - hon ÄR här - du vet  - HON VÅREN!

  



Tjohoo och hoppetiskutt -  det är VÅÅÅÅÅR matte !

  



Benen är fulla av spring!

  


Jahadå, små vänner - visst har ni rätt - hon är här! Titta vad jag hittade  

Man blir alldeles tårögd och lycklig....

  


Efter den ystra vårpromenaden och lite träning åkte vi hem, flickorna fick lite lunchgodis och jag avvek till Helgö för avlämnande av en omgång tvätt, långfredagsfika med valpgull.

Och så himla kul! Jessica, Niclas och lilla ljuvligt söta Filippa kom också på valptitt. De har fina colliefröken Ester från Fornborgen.


Jag kom först - fick mina stövlar noggrannt genomsniffade av den ende "svartingen" i kullen

  


Men hallå! Nu kommer det fler människor och en liiten människa också

  


Vi har små leksaker

  


och stora leksaker

  


Jo, det är bäst att ni passar på småttingar....

Nästa vecka kanske det inte blir lika frikostiga öppettider i baren.....

  

Dags att ta ut lite av morgondagens lunchkäk ur ugnen.....

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards