Alla inlägg den 13 november 2009

Av Britta Hammarström - 13 november 2009 22:44

...och rätt sent, blev det lite tid över för att krafsa lite i bloggen.

Är snaaart klart med Västgötaspetsen - vi har fått in en hel del material och kort - jättekul! Nu håller jag på att lära mig vilka sidor jag kan lägga i färg - är inte hur som helst med det minsann....

Men "Ronny tryckare" är en klippa, glad och trevlig och leder mig med van hand Glad.


MBK:s tidning jobbar jag också med,båda blaskorna bör gå "till trycket" inom en vecka. Det dyker gärna upp "sista minuten-grejor", men det är jag van vid - därför börjar jag med tidningarna i god tid, så att de eventuella ändringarna och tilläggen inte gör att man grips av paniiik Skrikandes


Åkte till Helgö på förmiddagen, tog hem tras- och dörrmatta ur husvagnen - de var i klart behov av tvätt! Olle tog en bild av mig och vännerna, den blev riktigt rolig!

Mandrom har nämligen blivit vald till (en av) vice presidents i den engelska västgötaspetsklubben. Det är en form av hedersmedlemsskap - jag är både förvånad, glad och tacksam.

Har skrivit ett tackbrev till The Swedish Vallhund Society of UK och de ville också gärna ha en bild - min kria skall tas in i deras "x-mas news letter".

Eftersom jag har flera vänner i England som är västgötaspetsuppfödare/ägare och aktiva inom klubben, har det fallit sig naturligt att jag hjälpt till med diverse saker under årens lopp,faktiskt sedan början av 80-talet, det har bara varit roligt och inte alls betungande.


Detta om detta.


Jag har sett solen!

Det är sant! Jag såg den flera minuter i dag! Banne mig första gången på säkert tre veckor!


Egentligen vill jag fortsätta med blaskorna nu, men jag tror att jag tar en liten break och tittar på någon halvdålig deckare eller annat på TV en stund.....

Väntar med tidningarna till i morgon - jag gör täta back ups på datorn kan jag säga.....

Bara tanken på att förlora båda numren....huuuuu...




Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards