Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Britta Hammarström - 12 juni 2012 21:15

I dag inhandlades en resemadrass (typ Tempur, som jag har i min säng) - är hjärtligt trött på att sova på de klart stenrös-lika madrasser, som finns i stugorna på diverse campingplatser i landet.

Den här lilla godingen är helt suverän - väger dessutom bara 4kg! 

 


Yes! Ser med tillförsikt fram emot att sova i stuga på Villa Björkhagen i Jönköping, på väg till Ystad, samt på FUB i Ystad, under Colliekampen och så slutligen i Jönköping igen, på hemvägen. Känns ite drygt att köra över 60 mil ensam, på en dag, med fyra hundar i bilen - nä, vi pausar   och tar det lugnt.


Första smultronen åt jag i dag! Nu blir det bara att plocka och äta - kanske inte litervis, men visst blir det både en näve då och då och till glass texxempel - ända fram till novemeber.

Fyrforingarna tycker förstås att de varit klart ätbara ett bra tag - går och nallar bland karten....

 


Fick en CD med kort från föllsedan´av Janne - tack! De flesta korten har Lisa tagit.

Så här glad såg man ut när man fick den present (av 8 personer, vänner till mig och Peter,sedan 40 år tillbaka) som jag ska avnjuta i morgon! 

 


Presenten är: Middag med goda vännerna på Victoria i Kungsträdgården och sedan ska vi se Läderlappen på Operan!                  Whoop, whoop - som man tydligen ska säga i dag.......  

Bettan och Olle tar hand om fyrfotingarna.

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards