Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Britta Hammarström - 30 maj 2012 20:19

...i dag. Jepp! Nu börjar tanten komma i form igen  

Promenad och så sökträning kl 10 00. Kort vända efter söket och fikastunden i Jungfrusundsskogen  och så hem. Klippte gräset - medan batteriet laddade (x 2) dammsög jag nedervåningen, hängde tvätt och rensade lite i rabatterna. När gräset var färdigklippt fick vännerna käk och så drog jag till tippen med  diverse kartonger och min gamla grill.

Hemma igen tog jag itu med kritiklapparna till collieutställningen på Mälarö BK  den 2/6. Mitt jobb blev att fylla i dem - jag är ju inte hemma och kan hjälpa till med något under dagen. Det är både utställning och lydnadstävling.

Mandrom är i Norrköping och ställer ut ett knippe västgötar på lördag.


När kritikerna var klara, då var jag hungrig ! Invigde då min nyinköpta (på Lidl) elgrill - funkade splendid!

   


Medan jag grillade min häftiga flanksteksbiff (det blev över till vännernas frukost i morgon) pågick godisletning 

 


Gläds åt att min syren verkar trivas. Det är tredje sommaren och jag tycker att den jobbar på riktigt bra.

 


Skulle egentligen jobba lite med Rapportören - men..... jag örker int´....det får bli i morgon, efter rallylydnadsträningen.



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards