Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Britta Hammarström - 18 februari 2012 18:24

Faktiskt!


Annars händer det inte så mycket - annat än att jag mår illa  ...

Ända sedan förra lördagen har jag varannan dag känt det som om jag skulle bli riktigt sjuk - svid i halsen, fryser, täppt i näsan (inte snorig, täppt), varannan dag har jag inte känt något alls, helt ok. I dag mår jag som omväxling illa...

Jaja, bara att vänta och se vad som händer. Bara det inte händer nästa lördag! När jag ska åka med 5 västgötar och Britta Asp i bilen, till Eskiltuna och ställa ut. 

Nu har jag - i samråd med Bettan - beslutat att kastrera Hippie. Hon mår så rackarns dåligt runt sina löp, nu får det vara nog! Den 29/2 kommer det att ske och jag tror att det kommer att bli väldigt bra för henne. Är inte alls vän av "bekvämlighetskastrering", men det här är inte bekvämlighet, det här är för att hon ska slippa må så dåligt.


För bara ett par år sedan var den här tallen en liten ruska, värstans vad den har vuxit!


Här gäller det inte musjakt - hör gäller det att hitta så många frusna hagtornsbär som möjligt




Dom är tydligen precis lika goda frusna...

   


Att mörda tennisbollar är en sport som alla mina västgötar gillar högt och rent - nakna ska dom vara och helst itubitna också¨! Skrållan jobbar frenetiskt.






Även hennes mor har ägnat sig åt detta, ses här skyndsamt lämna brottsplatsen.  






Men bevisen är kvar..... 




 






Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards