Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Britta Hammarström - 4 februari 2012 16:41



...gnistrande vacker (och rackarns kall) vinterdag. Men trots att det var runt -14 när vi var ute, så kändes det att solen värmde - riktigt gott   


 


Skrållan drog på i sin vanliga raketfart - ditåt.....



...och hitåt..

 



Hoppsan -  vart tog alla vägen ?

 


Götegänget samlades snabbt igen  






Bitte Snönos

 


och Stina Snönos

 




Kom igen tjejer - vad sägs om lite röj, undrar hairless Hippie.

 


Jepp! Vi röjer!  




Skrållan har verkligen ärvt mormor Stinas faiblesse för sorkjakt

 


Haru´hittat nån´? Snörvel, grymt, frust... 




JAAA! Jag känner lukten - den är där - jobba!!!


 


Gnnngghhh, aaggghhh, fnyyyys, jag jobbar, jag jobbar, men det är så iniförbankat hårt! 


 


 Sccchhh - jag hör nåt´ - det är inte sant! Den GARVAR!!!




Nä nu jää....

 



Jag båste ta edd paus - bidd dos är stelfrused!

 



Lika bra ni lägger ner brudar - ni får aldrig tag i den - det är bergis Stålmusen! Och jag fryser om tassen!

 


 Vänta, bara en liten stund till - jag hör hur den rör sig bortåt!









Jag smyyyyyger, som en leopard...

 


Tadaaa! Skrållan alias "The lightning" slår till!

 



Sat...... den försvann, men vänta du  din lilla sk..t en vacker dag......

Skrållan! Nu får du städa ditt språk en aning.....

 


Tja, efter en sväng till så gick vi till bilen och åkte hem. Så var det med det.

   

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards