Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Britta Hammarström - 12 februari 2012 17:25



Första utefikat   fast det var the...



Satt ute en halvtimme i det fullkomligt sagolika vädret, balkongdörren stod öppen och det kändes så skönt att få in frisk luft i huset - och varmt var det i solgasset!



Ska inte vi få nånting alls????


Du vet att jag älskar the med mjölk!!! (Ja Bitte det vet jag, du snor det snabbt som en vessla om du får chansen) 






Jag tycker faktiskt det känns som om det är dags för middag!!!!  Lugn Stina, klockan är bara halv tre...

 


Schysst väder Bitte!                                                            Mmmm..

   


Och det går bra för dig Hippie ?        Mmmfffffpppp!



'



Di här två hittar alltid på något att roa sig med.

   


Själv håller jag på att bestämma mig om jag ska bli förkyld eller inte......helst inte......men att gå och frysa hela dagen i går var nog inte alls bra    

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards