Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Britta Hammarström - 13 mars 2011 19:22

....i bekväm stuga.


Vi åkte hemifrån med 12.30-färjan och har i mycket lugn  takt tagit oss till Skövde och Billingens stugby.

Mycket snö och uppkörda skidspår i skogen, så där kan man ine gå. Men det finns ett rätt stort fält, där snötäcket är tunt - där har det röjts....

Nu ligger vännerna utspridda lite här och var. Det första man gör är att lägga medhavda påslakan på soffa och den säng som inte används. Hippie ligger på den sängen, Bitte på en fäll vid mina fötter, Skrållan och Stina bredvid mig i soffan.Alla sover gott.

Har luskat ut hur TV.n funkar - alltid olika....


Käkat middag. Tog med mig diverse färdiglagat från frysen - i dag blev det Airams moussaka.

Dags att läsa DN och ge sig på korsordet.


I morgon förmiddag blir första mötet med Bittes lover boy    (jag tror dock att det är liiite för tidigt, vi får se.)

På Helgö verkar det som om Issi börjar ladda för valpning - jag skickar en liten bön om att allt ska gå bra.


Tyckte att jag fick med mig allt, men som vanligt är det någon liten pryl som blev kvar hemma. Den lilla USB-prylen för bildkortet...

Jaja....


Hörde just på TV:n att man bör ha en "skämskudde" om man tittar på Solsidan - jag har fixat en!



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards