Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Britta Hammarström - 28 juni 2010 20:31

...men det är ljuvligt - vilket otroligt sommarväder!     


Fin present efter vargavintern!


I dag (morse) tog vi en tur till klubben, kände för lite byte av miljö   , jag tror vi uppskattade det alla fyra.

Tränade med Hippie men inte länge - hon tyckte dock att det var tjohejsan värre!

Bitte fick göra lite figurer - vi tränade snurra från mig och lite annat - det gick bra när jag väl fått henne att ha alla fyra tassarna på marken -kul, kul, kuuuul!!!

Stina fick nöja sig med promenad i skogen, men nu är hon precis som vanligt - fast det är hon ju inte......

Även om såret är jättefint och slutet, så är hon appselut inte ihopläkt inombords - nä du lilla gumman, du får allt tat´lugnt  ett tag till.


För någon timme sedan strosade vi runt fältet - alla tre var plötsligt väldigt intresserade av ett område precis bredvid stigen och dom åt nåt´!

Om jag kliver av stigen så når gräset mig till näsan, väldigt tätt och väldigt högt alltså  - vad i fridens namn har dom nu hitta för äckel att stoppa i sig???   

Nädå, inget äckel alls - mina duktiga tjejer hade hittat en stor plätt med de allra finaste smultron - mugga, mugga, äta, äta, GOTT!


Just det! Elaka matte har hägnat in smultronen på tomten,

då hittar vi egna sörru    Väl bekomme tjejer, käka på ni !



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards