Alla inlägg den 6 april 2012

Av Britta Hammarström - 6 april 2012 17:13


...och faktiskt första dagen på länge som jag inte känner mig svimfärdig så här dags   trots att jag gjort lite nytta här hemma.

Drog iväg med vännerna till "golfen" på förmiddagen. Vi traskade runt en dryg timme - in splendid isolation - såg inte en käft!


Hippie kom farande med ett plastskynke... (hon är en utmärkt sakletare)


 



Kolla, brudar! Kom och lek!!!






Jamen, hur trista är ni då........

 


 Tänkte väl det, Skrållan ställer alltid upp på en dragkamp!







 Så började det snöa....





mer och mer....

 

..då gick vi tillbaka till bilen och åkte hem.


Tittade ut på  baksidan - hörde riktigt hur det huttrades i rabatten....stackarna....




I går när det var riktigt fint väder mitt på dagen, tog jag ut, klippte ner och planterade om de övervintrade blommorna. Just nu ser de för bedrövliga ut, men vänta bara! Man får hyfsa till dom en gång till när man sätter ut dem...när det nu blir......

 


Ska väl klafsa runt fältet med vännerna....

Roligare än så blir det inte i dag.


Har suttit och lyssnat på detta, medan jag skrivit - han kunde tota till noterna, den här gutten  

http://www.youtube.com/watch?v=3zGRQsYZE7U

Nog känns det som vår....

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards