Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Britta Hammarström - 25 januari 2012 14:08

...vinterdagar och så - ljuset!!!

Nu kommer det! Min "mätsticka" är onsdagseftermiddagarna när jag hämtar Eli. Nu har det gått från totalt beckmörker till nääästan dagsljus när jag hämtar honom vid 16-tiden.

Många och tränade på klubben i dag, fullt runt "runda bordet" storstugan vid fikat.

När vi tog vår vända på golfbanan, såg jag en duvhök (tror jag...) i en dunge, försökte, men misslyckades kapitalt att få en bild på den.


Ser ni den? Inte jag heller   


 


Förmodligen hade den span på någon sork i utkanten av dungen, för alla fyra hundarna undersökte stället väldigt noga!

 


Här sitter vi i våra braiga rockar, medan morsan är inne och fikar (fast då stänger hon bakluckan). När vi står still en längre stund får Stina kompa med Hippie i baksätet 



   

Jag har nog visat det tidigare, men se här hur jag har det på kvällarna.....

Och så dessa västgötar - som inte kan sitta "som folk"   

     

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards