Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Britta Hammarström - 28 juli 2010 20:42

Äntligen är temperaturen "tjänlig för träning" - visst, lite lydnad har man kunnat klara av, men någon regelbunden sökträning har ju bara varit omöjlig.
Sökgänget bestämde nu att vi skulle träffas i dag och börja lite försiktigt. Gick utmärkt bra!
Jag tog en ordentlig promenad med vännerna före träningen. Hade bestämt mig för att gå till en (för mig) ny badplats, i närheten av där vi skulle träna.
Har hörts talas om den här lilla badviken i många år, men det har aldrig blivit av att jag gått dit - nu skulle det investigeras!
Brudarna roade sig på promenaden...
Stina mår så himla bra efter kastreringen - pigg, glad, busig!
Bända, bryta,dra!
Ahhh du! Vi kan väl ha lite dragkamp!
Men Bitte höglöper och har annat att tänka på.
Jamen du då Stina?
Nä, jag ska käka blåbär.
Men snäääälla, bara liiiite....
Jämmerligen, så tjatig hon är....
Inte finns det mycket blåbär och inte är di stora - men de som finns ska ätas upp!
Var e´grabbarna...
Lång, brant backe ner till den jättefina badplatsen
Tjohiiii!
 
Galopp, galopp!
Jag kommer, vänta Hippie, jag kommer!!
Rackarns skönt - eller hur tjejer?
Efter bad måste man rejsa!
Att gå nerför backen var inte helt lätt, att gå uppför var ett rent slitgöra   
Synd att man inte kan använda den här fina gamla jordkällaren som lega - den låg i det område där vi tränade. Men det är alldeles för mycket glas och annat bråte på marken.
                                        

Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards