Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Britta Hammarström - 9 augusti 2011 14:17

...ja inte här, men på klubben.

Alla golv är generalrengjorda med maskin och allt och polishade flera gånger - nu krävs solglasögon för att  inte bländas när man går in i stugan. Och VE DEN! som nu tar in en hund......

Det går bara inte att ha hundar i stugan, när vi inte har rinnande vatten utan måste bära dit varenda droppe - gissa hur mycket vatten som gått åt till den här rengöringen....


Så himla rent och fint överallt!

Jag har bara dokumenterat - inte hjälpt till alls, kan inte ta åt mig ett dugg - men ge en jätteeloge till alla dem som gjorde jobbet   

 


 


 


   


"Och HUR LÄNGE tänker du sitta vid den sakramentskade datorn"??? säger Skrållan

"Jag har bäddat om den här gästsängen flera gånger nu, jag vill gör något annat, något KUL"!

Bara lugn Skrållan, ska bara klippa det sista på gräsmattan så ska vi göra "något kul". Men du har faktiskt varit i skogen och gått ett par promenader redan - inte klaga så.....

 



Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards