Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Britta Hammarström - 24 mars 2010 20:47

...visa de ellegabla pokalerna som MBK hemförde.


8 ekipage i sökträningsgruppen i dag. Det gick med militärisk precision - en värmde upp sin hund, figgar ställde sig på plats, en "stighållare" skötte - ja...stigen...

Nästa person gick ner och värmde upp sin hund, andra figgar placerades ut, ny stighållare o s v...

En dold figurant hade vi, i koja av kompostgrindar med filt runt (och liggunderlägg i).

Hippie jobbade bra med den dolda figgen (även de andra hundarna klarade den galant), fast hon inte haft någon sådan sedan i höstas.



Aha! Här finns människa gömd i mystisk "grej"!



Ooovvvovvvovvovvovv! Hörru! Jag vet att du finns därinne!!


VOVV! Kan jag få mitt godis NU!

 


Eftermiddagen försvann i ett nafs, promenad (dåligt samvete för att jag inte hann aktivera götarna, vi tar igen det i morgon) och så hämtning av Eli.


25/3

Skrev i går att jag blev ledsen och arg - men vi struntar i det - solen går upp i morgon också!



Nu tänker vi på dagen - och götarnas aktivering   

Fredag blir det resa av igen - då packar jag Trofast, plockar in vännerna i bilen och far mot Götene. Stuga är hyrd på Filsbäcks camping utanför Lidköping - inför SKV:s årsmöte på lördag.

Tror inte att västgötarnas årsmöte kommer att bjuda på så värst mycket dramatik....

Börjar lite lugnt med en tipspromenad.


Natti, natti  






Presentation


OXBERGSBLOGG

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards